lördag 20 april 2013

Flyttdags!!

Idag är dagen då flyttlasset går! Det ska bli så skönt, fick reda på häromdagen att hon som ska ha min lägenhet inte flyttar in fören första juni så jag har lång tid på mig att städa. Förhoppningsvis får vi iallafall tömt lägenheten idag. Lite småsaker kan jag köra i min bil i veckan om det blir nåt över men alla stora saker är bra om vi får flyttat idag.

Molly vaknade för en stund sen så nu ligger hon på mage i sängen och leker med ett tomt våtservettspaket och tittar på Dora Utforskarenpå tv. Jag väntar bara på att tiden ska gå så flytthjälpen kommer.

Molly hon babblar mycket, bla bla bla, och skriker när hon inte får som hon vill eller bara är glad. Hon tar sig snabbare och lättare framåt på golvet, reser sig på knäna ibland men det dröjer nog ett tag till innan hon kryper. Just nu ligger hon och gör ett ljud som låter som bråkande katter... Hon är knäpp min lilla bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar