torsdag 28 mars 2013

Myspys

Igår va vi hemma hos Mollys mormor, min mamma. Då kom Malin & London på besök, det blev bus, lek och promenad. Mamma bjöd på mat och glass :) Det blev en del fina kort, bara att lägga till högen som ska framkallas. Nåt av det bästa jag vet är att kolla på kort i pappersformat, mycket mysigare än digitalt. 
Puss & Kram
Resan till Förenade Arabemiraten gick som sagt hur bra som helst. Hon har varit som en solstråle nästan hela tiden. Bara vanligt gnäll, hungrig/trött/uttråkad... Vi tagit det lugnt, varit iväg och kollat in lite blandade sevärdheter. 
Burj Khalifa
Idag kände jag tand nr 2. Nedre käken, mitt fram till vänster :) Kan hända att den kikade upp igår, inte helt säker så idag får bli den officiella dagen.Hon sover nu och har gjort det sen 20.00, så hon "borde" vakna snart. Får se om det räcker med nappen. Dags att försöka sätta igång igen med att sova i egen säng. Det gick bra, men så åkte vi på semester... Nu ska hon även börja med lite mera fast föda, ska bli spännande och se hur det går. Hon har testat lite grann men nu ska hon nog får mera mat, ersätta nåt mål om dagen och ge henne gröt på kvällen. Idag va vi på 6 månaders besiktning, Molly blev godkänd utan anmärkning. För att citera läkaren: "Hon är ett så kallat A-barn". Anledningen till hans ord är hon följer sina kurvor exemplariskt och hon kan det som en 6 månaders bebis "ska" kunna. 
Mmm suga på tummen
Har en glad nyhet till. Vi ska flytta!! Till en större lägenhet som ligger närmare min familj :) Får lägenheten mitten på april så det blir snabba ryck. Men jag har sagt till min hyresvärd att jag tidigast vill vara ute sista april så jag inte behöver stressa. Det finns risk för att det blir dubbla hyror men det är jag beredd att ta för i dagens läge vågar jag inte säga nej för vem vet när jag får nästa erbjudande...


Myspys

1 kommentar:

  1. Underbara bilder på Molly & London! Härligt att ni hade en sån trevlig semester, och grattis igen till nya lyan! Kram från oss

    SvaraRadera